Gisteren verscheen SD WORX (alweer) in de pers, dit keer i.v.m. de nieuwe wet op elektronische loonbrieven: wanneer de werkgever en werknemer instemmen met het systeem, kunnen zij vanaf nu alle loonbrieven opvraagbaar maken via internet. En laat dit net een van de modules zijn die wij met ons SD-ploegje aanbieden in HR Webworx! Sinds september van vorig jaar werk ik immers bij SD WORX, in een team van een tiental consultants die HR Webworx in de markt proberen te zetten. En dit was dus uiteraard heel leuk nieuws voor ons, want dit maakt ons product plots weer heel wat waardevoller. Op een spreekwoordelijke vingerknip kunnen we deze module opzetten zodat onze klanten onmiddellijk de tonnen papier tot de prehistorie kunnen verwijzen. Laat de medewerkers dus maar vragen naar e-lo's! Wij zijn er klaar voor...
En achteraf gezien is dit gewoon schandalige reclame op m'n weblog, maar de buzz die dit bericht creëerde werkte echt wel aanstekelijk...
Reacties geplaatst
Nog geen reacties
Add comment
U moet ingelogd zijn om op dit bericht te reageren.
About
Ik ben 34 jaar oud, heet Joris Van Dael en woon in Oost-Vlaanderen. Voor meer info mag je me steeds contacteren,
of zeg eens hoi via
03/08: Elektronische loonbrieven
Gisteren verscheen SD WORX (alweer) in de pers, dit keer i.v.m. de nieuwe wet op elektronische loonbrieven: wanneer de werkgever en werknemer instemmen met het systeem, kunnen zij vanaf nu alle loonbrieven opvraagbaar maken via internet. En laat dit net een van de modules zijn die wij met ons SD-ploegje aanbieden in HR Webworx! Sinds september van vorig jaar werk ik immers bij SD WORX, in een team van een tiental consultants die HR Webworx in de markt proberen te zetten. En dit was dus uiteraard heel leuk nieuws voor ons, want dit maakt ons product plots weer heel wat waardevoller. Op een spreekwoordelijke vingerknip kunnen we deze module opzetten zodat onze klanten onmiddellijk de tonnen papier tot de prehistorie kunnen verwijzen. Laat de medewerkers dus maar vragen naar e-lo's! Wij zijn er klaar voor...
En achteraf gezien is dit gewoon schandalige reclame op m'n weblog, maar de buzz die dit bericht creëerde werkte echt wel aanstekelijk...